söndag 11 december 2011

Julfest 2011-12-10

Igår var vi på julfest hemma hos Jennie, Peter och Simon.
Var väldigt trevligt, mkt nytt folk.
Härligt gäng, ser fram emot nästa års julfest =)
Var dålig på att ta foton ifrån hela kvällen men fick iallafall ihop några.

Kryss blev det.....Jag,Marlene,Peter och Kalle var
i ett lag,,,,,och vi VANN =)
Detta fick Jennie av tomten.....



Kalle..
Jennie och Thomas
En del av Gänget...
Hmm???
 
Marlene, Jennie och jag


Jennie underhåller:::


 Jennie och Marlene sjunger...........
  Hmmmmmmmmm???????
Mystajm...
Pussssssss




Så här ser ni en del av kvällen.
Nu är mamma och Drek här och hälsar på.
Ha en skön söndag

*Kram*





1 kommentar:

  1. Haha, där jag "underhåller" ser det mer ut som att jag är kissnödig :)

    Peter "gubben i lådan" var söööööt. Den bilden snor jag om jag får ;)

    SvaraRadera