onsdag 8 februari 2012

Suck...

Jag har en period nu där jag känner mig väldigt nere.
Var och vägde mig igår och jag hade gått upp 1kg....jag skrek rakt ut, trodde verkligen inte att jag hade gått upp så mkt. Har inte fuskat alls.
Har tom slutat med pepsi Max på vardagarna och ändå gick jag upp :(
Känns skit rent ut sagt...nä nu ska jag sluta att gnälla, det blir nog snart bättre.



Läste att 24seven har gruppträningar på värnhem med massa olika program :D JIIIPPII
Jag vill inte bara gymma, tycker det är kul att variera sig:).
Väntar på att mamma ska lösa kort där så vi kan börja.



Ha en bra dag...

2 kommentarer:

  1. Deppa inte för det. Jag vet det känns tufft men man har perioder där man står stilla, och sen helt plötsligt släpper det och man rasar igen. Så det är bara att kämpa vidare. Sen väger ju muskler mer än fett och det kan oxå vara något att tänka på, så ibland är det nästan bättre att mäta än väga.

    Jag tycker du är superduktig så bara kämpa på!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Nina. Du har helt rätt, kommer absolut inte att ge upp.
    Även om det känns tufft nu så vet jag att det kommer att bli bättre :)
    Jag vet att jag kan och jag ska klara det :)
    Tack för ditt stöd :)

    Kram

    SvaraRadera