fredag 22 juli 2011

Fredag...*skönt*

Så himla skönt med helg, har jobbat min första vecka efter semestern.
Är såååå himla trött idag hade ju tänkt att köra hem och vila lite efter jobb i och med att jag slutade tidigt men så blev det inte, min kära vän Mia ringde mig och sa att hon var på väg till djursjukhuset med sin äldsta hund och snäll som man är körde jag ju dit (så hon slapp sitta själv och för att jag var själv orolig för Isa, hunden).
Vi satt där från ca 12 - 16.30 *suck* men de slutade med att veterinären kom fram till att Isa har en kraftig urin vägsinfektion men hon ska tillbaka på måndag för att göra ett ultraljud och se så där inte finns några stenar som gör att hon har besvär.
När jag väl kom hem så lagade jag och hjärtat mat, nu bakar jag bröd och Kalle håller på med ovanvåningen *glad*
Snart kommer min älskade mamma och hennes man hit =).


Ha en bra fredagskväll...för det tänker jag ha =)

*Kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar