onsdag 20 juli 2011

Go kväll

Idag slutade jag tidigt vilket var jätte skönt.
Jag körde direkt hem efter jobb för att kunna varva ner.
Hjärtat kom hem vid 15 tiden och då var det dags att göra middag och göra sig i ordning för att åka till blå café i Lomma.
Vi passade på att köra in om i en djuraffär för att se om de hade någon kong (en leksak som man kan fylla med leverpastej så de har lite att göra när de är ensamma) vilket de hade men jag tyckte att de var för dyrt, köper det hos dem vi köper foder av.
Efter det så körde vi till Lomma för att fika med mamma, "mormor" och Robert.

Jag och min älskade bror <3



Robert dummar sig...


"Mormor" och mamma <3<3


Mitt hjärta <3<3


Tack för en super trevlig och mysig kväll.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, hoppas att ni där ute har haft det trevlig.

Sköt om er.

*Kramar*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar