fredag 25 januari 2013

Oj....

Vad tiden springer iväg :)
Kom på att jag inte har skrivit på ett tag :(.
Har liksom inte riktigt hunnit med...inte mycket som har hänt.

Äntligen är det fredag, har längtat eftersom jag känner att jag behöver få vila upp mig lite:)..
Har lite planer för helgen iallafall :)
I morgon ska jag in till "stan" och försöka hitta en present till min kära make, vilket inte är så lätt. Ska möta Jennie *äntligen, känns som det var en evighet som vi sågs* och hennes söta son :) i "stan", blir även en fika :).
Sedan får man ju träna hundarna ( tävling nästa söndag), snacka om att man börjar bli lite smått ivrig...tycker att det ska bli så skoj:).

Ska även passa på att hälsa på ett par vänner imorgon kväll:)

Hoppas att ni får en trevlig helg

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar