söndag 3 februari 2013

Vilken underbar dag....

Klockan ringde kl 06.00 för att hinna förbereda allt inför Kalle och Ypsels första tävling :):). Har verkligen längtat efter denna dagen...
Var himla kul att få titta inser nu att jag kan mer och mer *glad*, behöver inte fråga om allting längre hehe.
Härligt att träffa så många trevliga och positiva människor :)
Kalle och Ypsel kom på fjärde plats (av 8) de fick även ihop 225,75 poäng ( man ska ha 224 för att få komma upp till nästa "nivå") så jag är väldigt glad och stolt.
Mia kom också dit för att titta, trevligt :)
Efter prisutdelningen så passade vi på att träna daisy också, hon blir bara bättre och bättre.... Har gett mig fan på att vi ska också ut och tävla inom snar framtid :):)
Så ska kämpa riktigt hårt nu så målet kan uppnås :):) allt går iallafall på "rätt" håll...

Men nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut...

Hoppas att ni också har haft en bra söndag

*kramar*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar