lördag 25 februari 2017

Vårkänslor

Idag känns det som vår i luften 😀

Idag fick jag sovmorgon och blev väckt av min älskade man när frukosten var klar....så välbehövligt att få sova lite.
Efter en god frukost med familjen  så gjorde vi oss i ordning för att köra ner till "stan" ( trelleborg).
På vägen till valen så fick Melvin mata sina ankor.



Tilde sov så gott i vagnen.
Därefter blev det shopping 😀, ringklocka till dörren, kläder till barnen och mina ansiktsserie.



Efter många om och men så valde jag ACO ansiktsserie då jag inte tyckte att jag fick så mycket hjälp på Kicks.
Så nu får vi prova denna och sedan utvärdera.


Sedan blev det fika och en promenad ner till tågstationen, tyvärr så var där inga tåg på väg in så Melvin blev lite ledsen.
Han älskar ju allt med motor, vårt stora hjärta.

Nu ska jag förbereda lite inför vår fondue kväll med vänner.

Ha en fin lördag  😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar