måndag 20 februari 2017

Förlåt....

Hej alla läsare!

Förlåt för att jag har varit dålig med att uppdatera, det har varit väldigt mycket nu på sista tiden.

Under denna tiden har vi hunnit med att fira Melvins 3 års dag, 3 år???? Vart tog den tiden vägen liksom.
Hade en väldigt nöjd kille, han blev verkligen uppvaktad 😊.
Vi delade upp kalaset i 2 omgångar för vännerna o sen skulle vi ha familjen på middag på hans födelsedag men så blev det tyvärr inte då Melvin blev sjuk.

Feber, hosta och förkylning.
När Melvin blev frisk så åkte Tilde på samma sak men nu är vi äntligen friska

Idag har vi spenderat förmiddagen på öppna förskolan, lika trevligt som vanligt

Båda barnen sover så nu kan jag också få vila lite, Tilde vaknade 05.30 så det var bara att stiga upp, jag klagar dock verkligen inte då hon somnar runt 18.30 o sover hela natten.

Vad har mer hänt?
Jo vi väntar på att våra nya fönster ska komma, de kan dyka upp vilken dag som helst nu 😀😀

 Mat och motion fungerar också väldigt bra just nu, snart har jag nått ett nytt delmål 😊.

För att jag ska få det att fungera så har jag satt upp delmålet på vägen, belöningar varierar denna gången ska jag faktiskt unna mig en ansiktsserie.

Dock har jag slutat att belöna mig med mat, vi äter god mat varje dag och skulle vilja festa till det ordentligt så har jag KONTROLL.

Ha en fortsatt fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar