fredag 13 januari 2017

TACK!

Du som kom på bärsele.

Det ända problemet med bärsele är att hitta rätt.
Nu har jag som tur är många vänner i min omgivning som har stor kunskap, tack för att ni har stått ut med mina frågor och hjälpt mig på vägen.

Förra veckan fick min kropp nog så jag började kolla på bärsele på nätet, letade efter en ergonomisk sele med så många positioner som möjligt ( ja snacka om krav 😉).

Jag hittade ett sele som uppfyllde alla mina krav och den var dessutom nedsatt till 1095, babyringen tar ca 1500 kr så jag gjorde verkligen ett klipp.

Kalle provade denna selen för ett tag sedan och han trivdes i den, jag provade aldrig dumt nog men jag e SÅÅÅÅÅÅ nöjd.

Tilde har varit på gnälligt humör hela kvällen men blev tyst när hon var i bärselen, ja den var nog godkänd då hon somnade i den 😀.
Skönt att kunna ha händerna fria och göra det man vill samtidigt som hon e nöjd.

Jaja nog prata om bärselen.

Igår hade jag o Jennie en lunch dejt på stan 😀.
Blev gyrossallad -super gott.
Tilde charmade alla tonårskillar på grillen, ska börjas i tid 😉.

På kvällen var vi hemma hos Sofi och Anders på gofika 😀.

Idag har dagen mest bestått av valp prat med Mia, städning, handling och en massa mys med barnen.

Ja går allt som det ska så flyttar här hem en liten valp till våren/sommaren 😀😀.

Jag längtar verkligen då detta blir MINST allra första valp, denna dagen har jag väntat väldigt länge på....😀

Imorgon kommer goda vänner hit på mat och en massa prat och mys

Hur har er dag varit?

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar