onsdag 11 januari 2017

Teknik i all ära men...

Ibland är det rent ut av skit.
Iallafall när det kommer till mig och mobiltelefoner 😭.
Tappade min lur för ett tag sedan vid två olika omgångar och förlorade nästan alla mina foto.
Vid första omgången kunde jag rädda dem men inte vid andra tillfället ( hade inget minneskort).

Min älskade och smarta man gav mig då ett minneskort så detta inte skulle kunna hända igen.

MEN så hände det igen....något har hänt och telefonen hittar inte sd kortet och jag hittat inte mina bilder 😭

Ikväll ska Kalle försöka med hjälp av en adapter se om han kan få fram korten så att vi kan spara dem på datorn.

Hoppas verkligen att det kommer att fungera.

Nu snöar här för fullt 😀, vi får väl se hur länge snön stannar denna gången.

Efter några dagar med noll motivering till att sköta maten så har jag nu kommit på rätt bana igen.

Såhär ser min dag ut:
Frukost: smoothie med frukt/bär och kaffe till det.✔
Mellanmål: Äpple✔
Lunch: köttfärsröra med morötter och pasta. ✔
Mellanmål: smoothie eller pizzabulle
Middag: Hemmagjord fiskgratäng med rårivna morötter.
Mellanmål: frukt

Planeringen är verkligen A och O men ny blickar jag framåt och tar ett mål i taget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar