fredag 6 januari 2017

När man stiger upp men efter ett tag känner att man borde gå och lägga sig igen...

Ja en sådan start på denna dagen var det.
Det hela började med att vågen visade +1,4 trots att jag har skött mig över jul och nyår så ledsen och arg blev jag, nu tar jag nya tag.

Nu till nästa grej....
Väl påklädda och nästan färdig packade så skulle jag gå ut för att starta bilen (så att den blev varm innan barnen skulle sätta sig i den) så startar inte bilhelvetet...nä den tycker att det är för kallt...klen bil jag har  😉.
Efter lite svordomar och sånt så fick vi flyttat över bilstol till Kalles bil så att vi kunde köra till min bror, hade dock ingen lust då jag var riktigt arg och ville helst bara dra täcket över huvudet igen.

Vi kom iallafall till Robban välbehållna och utan några fler överraskningar.

Var en mysig eftermiddag med familjen men mycket skratt och mys ❤.

Nu har vi precis avnjutit en god middag så nu väntar vi bara på kaffet ska rinna ner också.

Kvällen blir lugn...ska lägga mig i soffan och bara mysa med familjen.

Hur har er dag varit?
Ska ni hitta på något speciellt ikväll?

PS. efter lite batteriladdning så startade min bil..håll tummarna för att den startar imorgon med 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar