torsdag 27 oktober 2016

Go kväll....

Blir ett lite sent inlägg då jag precis har kommit hem. Dagen började med en mysfrukost med barnen 💖 bilden talar nog för sig själv 😀
Efter frukosten så gjorde vi oss i ordning och gav oss ut på en promenad med hundarna. När vi kom hem igen så blev det lite lek och städande i trädgården medans Tilde sov, hon sov så gott i vagnen. Väl inne igen så var det dax att förbereda middagen, hemma gjorda köttbullar...mums..
Har även hunnit att storstäda huset, så nu kan vi njuta i helgen 😀 Idag började träningsgruppen i rallylydnad inomhus träning, en i gruppen ordnade med så att vi fick hyra ett ridhus 2 timmar i veckan 😀😀. Det var verklig super skönt att slippa träna ute i mörkret. Bjuder på några bilder
Hur har din dag varit? Nä nu får jag gå och lägga mig så att jag är pigg och glad till mina frukost gäster imorgon. Sov så gott och dröm fina drömmar 😘😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar