mÄndag 24 oktober 2016

Nu Ă€r jag tillbaka 😀

Ja det var ju ett tag sedan ;) Det har inte varit kul att blogga dĂ€rav mitt uppehĂ„ll, vill att det ska vara kul annars kan det vara sĂ„. 
 HĂ€r har det hĂ€nt en del sedan sist. 
Den 30 augusti fick vi tillökning, en liten flicka Tilde.
 KĂ€nns helt underbart att vara 4 i familjen, Melvin Ă€r otroligt stolt över sin lillasyster. Kommer inte att skriva en förlossningsberĂ€ttelse just nu iallafall, som de flesta vet sĂ„ var jag super nervös över att föda i Malmö men det gick super bra nĂ€r det vĂ€l kom igĂ„ng. 
Jag hade verkligen tur för jag fick vĂ€rldens bĂ€sta barnmorska :), jag hade enbart lustgas ( o alla som kĂ€nner mig vet att jag inte klarar av smĂ€rta) sĂ„ detta blev en bra avslutning dĂ„ det inte blir fler barn hĂ€r. 
 Har Ă€ven blivit faster igen till en söt liten kille Paolo, nu har jag tvĂ„ helt underbara brorsöner <3 

Har kommit igÄng med viktvÀktarna igen och jag har Àven fÄtt min första belöning, (-5 Kg) ett nattlinne som jag har spanat pÄ lÀnge.

Ypsel och jag har kommit igĂ„ng med tĂ€vlingarna igen :) ( rallylydnad), vi var pĂ„ vĂ„r första tĂ€vling efter förlossningen i lördags och det kĂ€ndes helt underbart att vara igĂ„ng igen. Hade vĂ€ldigt trevligt sĂ€llskap med mig, min Ă€lskade mamma följde med p hejade pĂ„ oss <3 Hade som mĂ„l att bli godkĂ€nd vilket vi blev  :):) nu ska vi ha vĂ„rt sista godkĂ€nda resultat sedan har vi en titel till RLD F och det hoppas jag att vi tar den 4 december.

 Har det hĂ€nt nĂ„got kul hos er? 

NÀ nu ska jag mata Tilde och sen kanske man ska försöka att sova lite.
 Sov gott och ta vĂ€l hand om er 😘

1 kommentar:

  1. Ser nu att det inte blev som jag ville nÀr jag skrev inlÀgget.. fÄr öva sÄ lÀr jag nog mig hur jag ska Skriva om lÀgga in bilder igen ��

    SvaraRadera