tisdag 25 oktober 2016

Övning ger färdighet....

Sägs det iallafall 😉 Hade stora problem med min blogg igår...antingen så var det fel på sidan eller så gjorde jag något fel (tror dock på det först nämnda 😂) Iallafall så försvann en del som jag hade skrivit så nu provar vi igen. Våra vänner Sofi och Anders  fick också tillökning, några månader före oss. Den 13 Maj tittade lilla Elvira ut 💖 Linnea är verkligen glad för sin lillasyster, underbart att se 😘 Vi fick även äran att vara fadder till ännu en goding. Och nu till dagens äventyr 😀 Efter att jag och Tilde hade lämnat Melvin på förskolan så körde vi till öppna förskolan för att ha lite mor och dotter tid, Sofi och Elvira hängde också med. Öppna förskolan har babyrytmik och det brukar barnen tycka om, Tilde sov dock igenom allt haha.
När rytmiken var klar så körde vi hem och tog en promenad med hundarna, när vi kom hem så var det dax för lunch för oss båda 😊 Efter lunchen så hann vi inte mkt mer då vi skulle göra oss klara för att hämta storebror igen 😍. Nu ikväll så körde vi till Sofi och Anders för fika och en massa prat. Tack för ikväll 😘
Nu har jag precis gjort alla kvälls måsten och tagit en dusch så nu sitter jag o kopplar av innan det är dax för att sova. Vad har ni hittat på med idag? Sov så gott 😘 *Glöm inte att du är värdefull *

1 kommentar:

  1. Ni får stå ut med den röriga texten tills jag har fått sidan att göra som jag vill 😂

    SvaraRadera